ALTERNATE Nederland
Handelsweg 110
2988 DC Ridderkerk

Tel: +31 (0)180 - 44 08 44

Indien u om een afwijkende reden uw bestelling retour wilt sturen dan verzoeken wij u vriendelijk deze stappen te volgen:

 

Stap 1

Neem contact op met de klantenservice omtrent uw reden van retour. In onderling overleg wordt er besproken wat de te volgen stappen zijn.

  • Maandag t/m Vrijdag:09:00 - 18:00 uur
  • Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
  • Telefoon: +31 (0)180 - 44 08 44
  • E-mail: klantenservice@alternate.nl

 

Stap 2

Print het aan u verzonden retourformulier en verzendlabel.

 

Stap 3

Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Plak het retouretiket en verstuur het.

Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.

 

Stap 4

U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren.

Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.

PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.

PostNL-pakketbezorger. Heeft u het pakket voorzien van een retouretiket met daarop het antwoordnummer? Dan kunt u het pakket meegeven aan de PostNL-pakketbezorger wanneer deze voor een andere aflevering bij u aan de deur komt.

Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.


Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten
Laatst bekeken (0)
Om het gebruiksgemak van de Alternate website te optimaliseren gebruiken wij cookies
https://click.alternate.de