Indien u om een afwijkende reden uw bestelling retour wilt sturen dan verzoeken wij u vriendelijk deze stappen te volgen:
Stap 1
Neem contact op met de klantenservice omtrent uw reden van retour. In onderling overleg wordt er besproken wat de te volgen stappen zijn.
Stap 2
Print het aan u verzonden retourformulier en verzendlabel.
Stap 3
Verpak de goederen met retourformulier, inclusief alle accessoires, in een stevige verzendverpakking.
Plak het retouretiket en verstuur het.
Houdt u er rekening mee dat computer hardware bijzonder gevoelige apparatuur is. Een veilige en stootvaste verpakking kan schade en daarmee het vervallen van de garantie voorkomen.
Stap 4
U kunt het pakket op de onderstaande manieren retourneren.
Een brievenbus. Als het pakket door een brievenbus past, dan kunt u het verzenden via brievenbuspost. U verzendt dan zonder Track & Trace code en u kunt de bestelling niet volgen.
PostNL afgiftepunt. U ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging.
PostNL-pakketbezorger. Heeft u het pakket voorzien van een retouretiket met daarop het antwoordnummer? Dan kunt u het pakket meegeven aan de PostNL-pakketbezorger wanneer deze voor een andere aflevering bij u aan de deur komt.
Houdt u er wel rekening mee dat verzending op eigen risico is.
Voor bestellingen vanuit het buitenland kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@alternate.nl of +31 180 440844.