ALTERNATE Nederland
Handelsweg 110
2988 DC Ridderkerk

Tel: +31 (0)180 - 44 08 44

Hieronder vindt u de prijzen van de door onze technische dienst geleverde services. De genoemde prijzen zijn standaard prijzen. Mocht de situatie dat rechtvaardigen dan zullen wij met u over de te betalen prijs vooraf overleggen. Aan de prijslijst kunnen geen rechten worden ontleend. De door ALTERNATE samengestelde systemen worden op het geheugen na niet aangepast.

 
Zelfbouwsysteem1, 2
Alternate Systeem1, 2
(Buiten 2 jaar garantie)
Diagnosekosten
€ 50,-
€ 25,-
Arbeidskosten per kwartier (met een maximum van 5 kwartier)
€ 25,-
€ 25,-

 

 

Handeling
Kosten
 
Inbouwen en installeren component3 in een door ALTERNATE geassembleerd systeem binnen garantie
Gratis
 
Inbouwen en installeren component3 in zelfbouw systeem of een door ALTERNATE geassembleerd systeem buiten garantie
€ 25,-
 
Inbouwen component notebook4
€ 25,-
 
Vervangen moederbord, processor, koeler of voeding
€ 50,-
 
Mini assemblage5
€ 25,-
 
Reiniging compleet systeem6
Gratis
 
(Her)Installatie Windows7
€ 50,-
 
BIOS update8
€ 25,-
 

 

* Systemen welke door Alternate zijn geassembleerd, beschikken over een garantietermijn van twee jaar op de assemblage. Onderzoeks- en reparatiekosten zijn kosteloos1 binnen deze termijn.
* Voor custom watergekoelde systemen gelden afwijkende prijzen en dient u contact op te nemen met onze klantenservice.

  1. Alternate wijst nadrukkelijk elke aansprakelijkheid af voor enige schade aan eigendommen van de klant of derden, welke het gevolg zijn van defecten die reeds aanwezig waren op het moment van aanbieden het product. Het feit dat een product ter test wordt aangesloten door een medewerker van Alternate doet hieraan niets af. Dit geldt ook voor enig defect welke wordt aangetroffen en zijn oorzaak vindt in het ondeskundig handelen van anderen dan Alternate medewerkers. Over het algemeen gevat onder de term ‘user abuse’ (gebruikersschade).
    Bij het constateren van user abuse zullen er mogelijk kosten in rekening gebracht voor eventueel herstel van het artikel.
  2. Defect gebleken componenten welke nog binnen de garantietermijn vallen, komen terecht in een garantietraject.
  3. Harddisk, SSD, DVD/Blu-ray speler, controllerkaart, geheugenmodule(s), grafische kaart, geluidskaart, netwerkkaart of TV kaart.
  4. Harddisk, SSD of geheugenmodule(s) in ALTERNATE notebooks. Andere merken enkel in overleg met onze technische dienst.
  5. Assemblage van moederbord, processor, koeler en geheugenmodule(s).
  6. Indien geassembleerd door ALTERNATE en binnen garantie.
  7. Alleen Windows 7, Windows 8 en Windows 10 worden ondersteund. Om een (her)installatie uit te voeren is de licentiecode benodigd. De software dient te zijn aangekocht bij ALTERNATE.
  8. Wanneer u het moederbord en de processor op hetzelfde moment bij ons aanschaft, zal de BIOS update kosteloos worden uitgevoerd. Hiervoor dient u contact op te nemen met onze klantenservice.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten. Eventuele doorgestreepte prijzen zijn adviesprijzen.
Voor bestellingen vanuit het buitenland kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@alternate.nl of +31 180 440844.
Shop gesloten
Laatst bekeken (0)
Om het gebruiksgemak van de Alternate website te optimaliseren gebruiken wij cookies
https://click.alternate.de