ALTERNATE Nederland
Handelsweg 110
2988 DC Ridderkerk

Tel: +31 (0)180 - 44 08 44

Ondanks zorgvuldige behandeling en het gebruik van hoogwaardige verpakkingsmaterialen kan het voorkomen dat producten gedurende het bezorgingproces naar de klant beschadigen.

 

Indien u de bestelling nog niet heeft aangenomen:

 

Als u bij aflevering al kunt zien dat de levering beschadigd is óf dat deze open is of is geweest, adviseren wij u deze te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour. Om toch zo snel mogelijk over uw producten te kunnen beschikken, kunt u ons van uw weigering en de reden hiervoor alvast op de hoogte stellen. We hoeven dan met het opsturen van nieuwe producten meestal niet te wachten tot de producten terug zijn.

Mocht u van mening zijn dat de schade aan de zending geen invloed heeft gehad op de kwaliteit van de producten, dan kunt u overwegen het pakket toch te accepteren. Laat in dat geval door de postbode of koerier ter plekke een zogenaamd 'proces-verbaal' opmaken. Blijkt achteraf dat er toch schade aan de inhoud is aangericht, dan verzoeken wij u ons dit direct te melden. Hierbij hebben we de volgende gegevens van u nodig:

 

  • Uw klantnummer
  • Het factuurnummer
  • De verzendcode (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket)
  • De aard van de beschadiging.
  • Foto’s van de beschadigde verpakking en/of producten zoals u deze thuis heeft ontvangen

 

Deze kunt u per e-mail sturen naar klantenservice@alternate.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op om de te volgen stappen te bespreken.

 

Indien u de bestelling wel heeft aangenomen:

 

Indien u de bestelling heeft aangenomen en u onverhoopt schade treft aan de verpakking en/of producten verzoeken wij u om de volgende gegevens naar ons te sturen:

 

  • Uw klantnummer
  • Het factuurnummer
  • De verzendcode (de code onder de barcode op de adressticker van het pakket)
  • De aard van de beschadiging.
  • Foto’s van de beschadigde verpakking en/of producten zoals u deze thuis heeft ontvangen

 

Deze kunt u per e-mail sturen naar klantenservice@alternate.nl. Wij nemen vervolgens contact met u op om de te volgen stappen te bespreken.

 

Wilt u liever telefonisch contact omtrent uw transportschade? Dit is uiteraard ook mogelijk. Klik hier voor onze contact gegevens.


Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten
Laatst bekeken (0)
Om het gebruiksgemak van de Alternate website te optimaliseren gebruiken wij cookies
https://click.alternate.de