Naar boven

ALTERNATE Persberichten

Alternate vernieuwt website op basis van feedback van klanten

Gepubliceerd: 01.05.2012
Naar aanleiding van een klanttevredenheidsonderzoek, dat Alternate onder 5.000 klanten heeft gehouden, is de website vernieuwd en verbeterd met de nadruk op gebruiksvriendelijkheid, service en overzichtelijkheid.

De nieuwe website is voorzien van nieuwe productcategorieën en heeft een sterk verbeterde zoekfunctie, zodat klanten sneller en makkelijker de producten kunnen vinden die zij zoeken. Ook kunnen klanten in een uitgebreid helpcentrum gedetailleerde informatie vinden over de service van fabrikanten bij retourneren en garantie. Verder is er meer informatie toegevoegd over de producten en kunnen bezoekers aangeven dat ze kosteloos teruggebeld willen worden door iemand van Alternate bij hulp of advies, via een ‘CallMe’-knop.

“Uit een onderzoek dat we in februari onder onze klanten hebben gehouden, kwam onder andere naar voren dat veel bezoekers onze site niet meer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vonden. We hebben die opmerkingen ter harte genomen en bij de ontwikkeling van de nieuwe website service, gebruiksvriendelijkheid en een beter overzicht centraal gesteld”, zegt Rob Verheij, marketing coördinator bij Alternate. “We zijn ervan overtuigd dat onze klanten de nieuwe site een flinke verbetering zullen vinden ten opzichte van de oude en we zijn erg benieuwd naar de reacties.”


Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten