Verzenden

Met welke vervoerder wordt mijn pakket geleverd?

Wij leveren via de pakketdiensten van DHL, PostNL, Trunkrs, DPD, UPS en EPS.

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

Onze artikelen zijn altijd zo scherp mogelijk geprijsd. Dit betekent dat de verzendkosten niet in de prijs zijn inbegrepen.

Kan mijn pakket ook ‘s avonds worden geleverd?

Desgewenst kunnen wij je bestelling de volgende werkdag 's avonds tussen 17.00 uur en 22.00 uur bij je afleveren. Voor deze verzendwijze maken wij gebruik van onze partners PostNL en Trunkrs. Avondlevering is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag. Hiervoor betaal je een toeslag van € 1,90.

Kan mijn pakket ook bij een pakketpunt worden afgeleverd?

Ja, je kunt de bestelling laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt.

Standaardlevering

Binnen Nederland leveren wij via de pakketdiensten van PostNL, DHL, DPD en Trunkrs.

PostNL-afhaalpunt

Als je weinig thuis bent, kun je de bestelling laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt.

Avondlevering

Desgewenst kunnen wij je bestelling de volgende werkdag 's avonds tussen 17.00 uur en 22.00 uur bij je afleveren. Voor deze verzendwijze maken wij gebruik van onze partners PostNL en Trunkrs. Avondlevering is alleen mogelijk op maandag t/m vrijdag. Hiervoor betaal je een toeslag van € 1,90.

PostNL Extra@Home

Grote tuinartikelen, witgoed en televisies (groter dan 42 inch of zwaarder dan 30 kilo) die de status 'direct leverbaar' hebben en op werkdagen voor 19:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verzonden met PostNL Extra@Home.

UPS

Sommige van onze artikelen worden verzonden vanuit een extern magazijn; deze producten worden geleverd met UPS. Vaak geldt hiervoor een levertermijn van één tot drie werkdagen. Voor deze artikelen kan er niet worden gekozen voor een afhaalpunt of avondlevering.

Palletzending

Zendingen vanaf 30 kilo worden op een pallet verzonden en zullen geleverd worden door DHL.

EPS

Buiten Nederland leveren wij via de pakketdienst van EPS.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Producten met de status 'Op voorraad' die je vóór 22:00 uur bestelt, worden dezelfde dag nog verzonden.

Grote tuinartikelen, witgoed, stelen langer dan 1 meter en televisies (groter dan 42 inch of zwaarder dan 30 kilo) die de status 'Op voorraad' hebben en op werkdagen voor 19:00 uur worden besteld, worden dezelfde dag nog verzonden met de PostNL Extra@Home-service.

Voor bestellingen na 18:00 uur die met een creditcard, AfterPay of PayPal worden betaald, kan een langere levertijd gelden.

Bestel voor 22.00 uur op:
Eerste bezorging op*:
Maandag
Dinsdag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag
Zaterdag
Zaterdag
Maandag
Zondag
Dinsdag

* Ter indicatie.

Zijn er afwijkende levertijden voor feestdagen?

Ja, hieronder vind je een overzicht:

Datum:
Eerste bezorging op*:
Vrijdag 15 april (voor 16:00 uur besteld)
Zaterdag 16 april i.v.m. Goede vrijdag
Vrijdag 15 april (na 16:00 uur besteld)
Dinsdag 19 april i.v.m. Goede vrijdag
Zaterdag 16 april (voor 22:00 uur besteld)
Dinsdag 19 april i.v.m. Pasen
Zaterdag 16 april (na 22:00 uur besteld)
Woensdag 20 april i.v.m. Pasen
Zondag 17 april
Woensdag 20 april 1ste Paasdag
Maandag 18 april
Woensdag 20 april 2de Paasdag
Dinsdag 26 april (voor 22:00 uur besteld)
Donderdag 28 april i.v.m. Koningsdag
Dinsdag 26 april (na 22:00 uur besteld)
Vrijdag 29 april i.v.m. Koningsdag
Woensdag 27 april
Vrijdag 29 april Koningsdag
Woensdag 25 mei (voor 22:00 uur besteld)
Vrijdag 27 mei i.v.m. Hemelvaartsdag
Woensdag 25 mei (na 22:00 uur besteld)
Zaterdag 28 mei i.v.m. Hemelvaartsdag
Donderdag 26 mei
Zaterdag 28 mei Hemelvaartsdag
Zaterdag 4 juni (voor 22:00 uur besteld)
Dinsdag 7 juni i.v.m. Pinksteren
Zaterdag 4 juni (na 22:00 uur besteld)
Woensdag 8 juni i.v.m. Pinksteren
Zondag 5 juni
Woensdag 8 juni 1ste Pinksterdag
Maandag 6 juni
Woensdag 8 juni 2de Pinksterdag
Maandag 5 december (voor 14:00 uur besteld)
Dinsdag 6 december Sinterklaas
Maandag 5 december (na 14:00 uur besteld)
Woensdag 7 december Sinterklaas
Zaterdag 24 december (voor 14:00 uur besteld)
Dinsdag 27 december i.v.m. Kerstmis
Zaterdag 24 december (na 14:00 uur besteld)
Woensdag 28 december i.v.m. Kerstmis
Zondag 25 december
Woensdag 28 december 1ste Kerstdag
Maandag 26 december
Woensdag 28 december 2de Kerstdag
Zaterdag 31 december (voor 14:00 uur besteld)
Maandag 2 januari i.v.m. Nieuwjaarsdag
Zaterdag 31 december (na 14:00 uur besteld)
Dinsdag 3 januari i.v.m. Nieuwjaarsdag
Zondag 1 januari
Dinsdag 3 januari Nieuwjaarsdag

* Ter indicatie.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet (compleet) is geleverd?

Mogelijk is de bestelling in meerdere pakketten verzonden. Je kunt daarom het beste de track-and-trace raadplegen.

Ik heb (een deel van) mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Wanneer de track-and-trace aangeeft dat de zending is afgeleverd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, adviseren we je om eerst aan je buren te vragen of zij de zending hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Je ontvangt dan een verklaring die je dient in te vullen, te ondertekenen en retour te sturen. Zodra wij deze verklaring hebben ontvangen, zullen we samen met de vervoerder een onderzoek opstarten naar de zending.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice; we kijken graag met je mee naar een passende oplossing. Ook kan je een retourformulier aanvragen via onze serviceportal.

De bezorging is vertraagd. Wat moet ik doen?

Wat vervelend dat je pakketje vertraagd is. Je kunt via de track-and-trace van je zending een nieuwe bezorgafspraak maken. Anders zal het pakket de volgende dag alsnog worden aangeboden. Heb je je pakket na drie werkdagen nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.



Alle prijzen zijn inclusief BTW en thuiskopieheffing, exclusief eventuele verzendkosten en transactiekosten