ALTERNATE Persberichten
Router Rennen wint marketing award
Gepubliceerd:
15.04.2010
Computerleverancier ALTERNATE heeft tijdens de jaarlijkse Channel Xcellence Gala van ChannelWorld de Joint Channel Marketing Award gewonnen voor het ludieke Nederlands Kampioenschap Routerrennen. Naast deze award eindigde ALTERNATE op de 3e plaats in de categorie 'Beste Internet Strategie'.
Aan het eerste NK Router Rennen in Ridderkerk namen 90 personen deel, die met routers onder hun voeten een parcours moesten afleggen van zo'n 60 meter. ?We zijn erg trots op het winnen van deze prestigieuze marketing award. Een echte teamprestatie met veel creativiteit en inzet is hiermee door een vakjury beloond. Samen met Sitecom hebben we al voldoende ideeën verzameld voor een nieuwe en verrassende editie deze zomer?, aldus Bas Wanrooij, marketing manager ALTERNATE.
Het doel van de jaarlijkse Joint Channel Marketing Award is het belonen van marketingcampagnes die door leveranciers, distributeurs en resellers gezamenlijk zijn opgezet en uitgevoerd. De jury let daarbij op de originaliteit en het innovatieve karakter van het 'tongue-in-cheek' marketingplan en natuurlijk ook op de resultaten. De jury vond het idee van het NK Router Rennen bizar en origineel. Bovendien leverde de marketingcampagne veel free publicity in diverse printed media, online media en op diverse landelijke radiozenders als 538, 3FM en Veronica. op. 'Binnen een marketingcampagne is dat een onderdeel dat je niet altijd kan plannen, maar wel een indicatie geeft van het succes', aldus de jury.
Aan het eerste NK Router Rennen in Ridderkerk namen 90 personen deel, die met routers onder hun voeten een parcours moesten afleggen van zo'n 60 meter. ?We zijn erg trots op het winnen van deze prestigieuze marketing award. Een echte teamprestatie met veel creativiteit en inzet is hiermee door een vakjury beloond. Samen met Sitecom hebben we al voldoende ideeën verzameld voor een nieuwe en verrassende editie deze zomer?, aldus Bas Wanrooij, marketing manager ALTERNATE.
Het doel van de jaarlijkse Joint Channel Marketing Award is het belonen van marketingcampagnes die door leveranciers, distributeurs en resellers gezamenlijk zijn opgezet en uitgevoerd. De jury let daarbij op de originaliteit en het innovatieve karakter van het 'tongue-in-cheek' marketingplan en natuurlijk ook op de resultaten. De jury vond het idee van het NK Router Rennen bizar en origineel. Bovendien leverde de marketingcampagne veel free publicity in diverse printed media, online media en op diverse landelijke radiozenders als 538, 3FM en Veronica. op. 'Binnen een marketingcampagne is dat een onderdeel dat je niet altijd kan plannen, maar wel een indicatie geeft van het succes', aldus de jury.